Borgonar

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

0 Neutral

About Borgonar

  • Rank
    Newbie

Personal Information

Borgonar's Activity

  1. Borgonar added a post in a topic Czy bank może postąpić w ten sposób ?   

    Dziękuję bardzo za konkretną odpowiedź.

    Zgadza się z Twoim stanowiskiem ale nie do końca. W mojej sytuacji nie ma bowiem czegoś takiego jak normalny harmonogram spłat i to jest dla mnie spore utrudnienie. W tym momencie nie chcę już korzystać z tej karty kredytowej i cieszę się, że nie jest możliwe używanie jej. Moim celem jest spłacenie całego zadłużenia i zamknięcie tematu raz na zawsze, im szybciej tym lepiej. Jednak pracownik windykacji poinformował mnie, że zwracam moją kartę normalnie tj. kwotę minimalną albo jeśli mam możliwości to mogę przekazywać kwoty większe. Tyle, że na dobrą sprawę nawet nie wiem ile wynosi kwota minimalna, przy każdej wpłacie muszę się udać do fizycznej placówki bo przez infolinie nic nie można załatwić. Jest to dla mnie dziwna sytuacja kiedy karta jest gdzieś pomiędzy wypowiedzenie a niewypowiedzeniem.

    Druga kwestia to taka czy ugoda wymaga formy pisemnej, jaką moc mają warunki na które się zgodziłem? Dla mnie bowiem sporym problemem jest to, że bank utrudnia mi „pogląd” na własne koszty, które muszę opłacać. Ba, okazało się niedawno po pobraniu wyciągu, że dwa razy naliczyli za duże koszty i dopiero po złożeniu reklamacji zostały mi one zwrócone.

    Kiedyś miałem taki problem w związku z kredytem hipotecznym i ubezpieczeniem mieszkania. Tj. przekazałem im własne ubezpieczenia a po około miesiącu czasu doliczali mi do raty kredytowej sumę 50 zł. Dwa miesiące upłynęły na telefonach, potem przysłali mi własną polisę, odesłałem im skana potwierdzenia dostarczenia „mojej” polisy… długa historia. Ostatecznie pod pół roku przeprosili i pieniądze oddali. Z tego powodu już chyba mnie nic nie zdziwi w praktykach bankowych i dlatego zawsze staram się załatwiać sprawy do końca aby wiedzieć na czym faktycznie stoję. 

    • 0
  2. Borgonar added a post in a topic Czy bank może postąpić w ten sposób ?   

    Ty to mówisz poważnie? To, że przez pewien czas miałem problemy ze spłatą w określonym terminie nie oznacza, że można mnie traktować jak nachalnego klienta. Ostatecznie to bank nie poniósł z tego tytułu większej straty, ba jeszcze na tym zarobił poprzez naliczone odsetki. Z jednej strony twierdzi, że nie wypowiedział umowy a z drugiej odmawia mi dostępu do informacji. Jak wobec tego mogę mieć do nich zaufanie  i jak mam dokładnie wiedzieć ile pozostało mi do spłaty? Przecież to jakaś paranoja. Nie czekając na to, że im przejdzie foch zgłosiłem sprawę do UOKiK, zobaczymy jak oni zapatrują się na mój problem. 

    • 0
  3. Borgonar added a topic in Karty kredytowe   

    Czy bank może postąpić w ten sposób ?
    Witam wszystkich, chodzi mi konkretnie o zachowanie Banku Millenium. Mam u nich kartę kredytową przy której miałem poślizgi w spłacie. W jednej chwili w systemie Millenet opisywana karta zniknęła a wg. harmonogramu spłaty do uiszczenia jest cała kwota, wygląda to tak jakby umowa karty kredytowej została wypowiedziana. Z drugiej jednak strony nie otrzymałem o tym żadnej informacji od banku.

    Tydzień później odebrałem telefon z działu windykacji, że wyznaczonym terminie mam dokonać wpłaty w wysokości x zł to moja karta nie zostanie wypowiedziana. Wobec tego zapłaciłem uzgodnioną kwotę.

    W następnym miesiącu w harmonogramie ponownie była pełna suma i sytuacja się powtórzyła, tym razem zapłaciłem nawet nieco więcej.

    Zapytałem dlaczego moja karta kredytowa nie jest widoczna w systemie pomimo faktu, że nie jest wypowiedziana (nikt mnie nie informował, że do wypowiedzenia doszło a powiedziano tylko, że mam normalnie spłacać). Odpowiedź była taka, że to z powodu starych opóźnień nie jest ona widoczna w systemie. Natomiast jeśli interesuje mnie historia transakcji to mogę sobie zamówić w banku stosowny wyciąg…



    Czy w waszej ocenie jest to normalna praktyka? Według mnie jeśli wypowiedzieli mi kartę kredytową to powinienem zostać o tym wcześniej poinformowany a jeśli nie jest wypowiedziana to powinienem mieć do niej pełny podgląd. O co tu chodzi i w co ze mną gra Bank Millenium?

    • 5 replies
    • 202 views