Mścisław1

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited


Community Reputation

0 Neutral

About Mścisław1

  • Rank
    Newbie

Personal Information

Mścisław1's Activity

  1. Mścisław1 added a post in a topic Opinie na temat pożyczek w Sms365   

    Witam serdecznie, pochlebne opinie dla tej firmy są dla mnie zastanawiające. Osobiście dla mnie to jakaś kpina. Wysłałem wniosek i cierpliwie czekam- w końcu dzwonią.
    Pani doradca traktuje klienta jak „mięso” do zarabiania pieniędzy- można to było wyczuć.

    Wskazałem numer do zakładu pracy we wniosku a Pani na to, że sami to we własnym zakresie weryfikują, cierpliwie zatem tłumaczę, że dałem bezpośredni do kadr gdzie wszystkiego się dowiedzą a w sieci mogą znaleźć co najwyżej główny numer, który wiecznie jest zajęty. Jakbym uderzał grochem o ścianę, nic do niej nie docierało.

    Prosiłem żeby zadzwonili do pracodawcy po tym jak prześlę im wyciąg z mojego rachunku bankowego i co usłyszałem ? „ nie ma takiej możliwości, dzwonimy już w tym momencie”. Jakoś nie uśmiecha mi się żeby każdy w pracy wiedział, że mam problemy finansowe. Żenada. Zrezygnowałem wobec tego z dalszej współpracy z tą firmą. 

    • 0
  2. Mścisław1 added a post in a topic Podatek od banków- kto poniesie tego koszty?   

    Jak dla mnie nic nie powinno wzrosnąć. Już w tym momencie banki po prostu biją się aby przyciągnąć do siebie klientów. Podatek mogą wprowadzić nawet jutro a gwarantuje wam, że niewidzialna ręka wolnego rynku załatwi wszystko. Jeśli bank podniesie opłaty to będzie się musiał liczyć z odpływem klientów na których czekają już inne banki. Nie pałam sympatią do PIS ale nie wróżyłbym żadnej narodowej tragedii. 

    • 0
  3. Mścisław1 added a topic in Karty kredytowe   

    Rezygnacja z karty kredytowej w BZWBK
    Witam wszystkich,
    Moja sytuacja osobista i mnie skłoniła do napisania postu na poniższym forum. Być może tutaj znajdę pomoc na rozwiązanie mojego problemy. Od kolejnych kontaktów z infolinią dostaję białej gorączki, na chodzenie do fizycznych oddziałów BZ WBK  nie mam już ani czasu ani nerwów.


    Moja sytuacja przedstawia się w ten sposób, że kilka dni temu spłaciłem całe swoje zadłużenie na karcie kredytowej w Banku BZWBK (przyznany limit wynosił w moim przypadku 4.000 zł), następnie odwiedziłem placówkę banku aby dopełnić wszystkich formalności związanych z zamknięciem karty.

    Zostawiłem swój podpis na wypowiedzeniu (okres 30 dniowy) i zwróciłem kartę. Dodatkowo miła pani poinformowała mnie, że mam nadwyżkę w wysokości 112 zł (wobec czego teoretycznie jest na niej 4.112 zł). Dostałem informację, że nadwyżka zostanie przelana na mój osobisty rachunek i karta zamknie się samoczynnie po okresie 30 dni

    W kolejnym dniu inny pracownik podczas mojej wizyty poinformował, że jedna konieczny będzie mój udział w dokonaniu przelewu tj. sam osobiście mam to zrobić i nie ma innej możliwość. W innym przypadku zamknięcie karty będzie niemożliwe. Szkopuł w tym, że system odrzuca moje polecenia przelewu, przypuszczam, że to z powodu faktu wypowiedzenia umowy karty.

    W tym miejscu chciałbym postawić pytanie. Jak to jest, faktycznie sam muszę zrobić ten przelew czy odczekać powyższy czas a rachunek się zamknie i kasa zostanie przelana przez bank?
    Jeżeli jednak potrzebny jest mój udział w przelewie to jak to się ma do okresu wypowiedzenia i jak to „przeskoczyć”?

    Następna sprawa. Jeden pracownik banku informuje mnie, że rachunek karty zamknie się automatycznie kiedy zostanie ona spłacona i oczywiście po okresie wypowiedzenia. Natomiast drugi mówi, żebym złożył jeszcze osobne pismo w tej sprawie. Komu wierzyć? Zostanie zamknięte samoczynnie czy konieczna będzie moja ingerencja? Jeżeli tak w jakim czasie wnosić wniosek? Kiedy skończy się okres wypowiedzenia czy już?

    I jeszcze jedno. Każdy pracownik banku z jakim miałem przyjemność twierdzi, że nie wystawią mi zaświadczenie o zamknięciu karty kredytowej i jej spłacie (a ja tego bardzo potrzebuję). W zasadzie nie mają na to żadnego uzasadnienia, typowa odpowiedź „nie bo nie i hu…” Natomiast informacje zawarte na oficjalnej stronie BZ WBK wskazuję, że takie zaświadczenie powinienem otrzymać (fakt faktem odpłatnie ale zawsze). Czy ja żyje w równoległej rzeczywistości czy pracownicy banku są niedoinformowani/leniwi/niekompetentni w sprawie wydania pisma?


    Mam nadzieję, że opisałem swoją sytuację w miarę przejrzyście.

    Z góry dziękuję za pomoc i wskazówki co do mojej sprawy.

    Pozdrawiam. 

    • 6 replies
    • 298 views