Sign in to follow this  
Followers 0

Chwilówka na 1.100 zł i niskie oprocentowanie

8 posts in this topic

Posted

Cześć wszystkim,
Bardzo potrzebuję kredytu lub pożyczki na sumę 1.100 zł. W chwili obecnej studiuję i poszukuję nowej pracy zarobkowej. W jakim miejscu mam szansę aby taką kwotę  uzyskać, tak żeby jeszcze ta kwota była rozłożona na kilka miesięcy a nie tylko na 30 dni? Oczywiście interesuje mnie taka oferta gdzie nie jest weryfikowany BIK i gdzie oprocentowanie jest na jakimś „ludzkim” poziomie.

Nie interesują mnie żadne lichwiarskie pożyczki. Nie chce mieć z tego powodu żadnych kłopotów w przyszłości. Będą wdzięczna za podanie sprawdzonych propozycji.

Posted

Na twoim miejscy próbowałbym w pierwszej kolejności w inCredit lub Zaimo, chociaż wniosek możesz złożyć również w Zaplo (jednak tutaj najprawdopodobniej nie obejdzie się bez sprawdzania twojej historii kredytowej w BIKu). To tak na pierwszy rzut. Następnie możesz próbować szczęścia w Aasa lub SMS kredyt z opcją wieloratalną. Jednak myślę że kwota jest na tyle niska, że otrzymasz ją w jednej z pierwszych podanych przeze mnie firm. Kosztowo wyjdzie to około 1.500 zł jeżeli byś chciała pożyczyć na okres 6 miesięczny. 

Posted

Ze swojej strony mogę doradzić kartę kredytową  z opcją dla studenta w BZ WBK. Wielkość limitu będzie zależna wyłącznie od podanych przez Ciebie dochodów (na dobrą sprawę nikt tego nie weryfikuje, bo mają świadomość, że większość studentów „pobiera” pieniądze od rodziców). Przykładowo wskazujesz dochód na poziomie 1.300 zł i otrzymujesz limit w wysokości 1.000 zł. Na zwrot procentów masz całe 50 dni, następnie wynoszą one  5%. Kartę dostajesz praktycznie od ręki w placówce banku. Musisz mieć tylko dowód osobisty i legitymację studencką. Dodatkowo Bik nie jest sprawdzany i nie badają Twojej historii kredytowej. 

Posted

Dodatkowo Bik nie jest sprawdzany i nie badają Twojej historii kredytowej.