Sign in to follow this  
Followers 0

Opinie na temat pożyczek w Sms365

21 posts in this topic

Posted

W tym temacie proszę pisać swoje opinie i oceny pożyczek w SMS 365. Czy firma jest przyjazna dla klienta? Ile wynosi oprocentowanie pierwszej pożyczki w SMS 365? 
Z pewnością będą to przydatne informacje dla każdej osoby, która taką pożyczkę będzie chciała zaciągnąć. 

Posted

W dniu dzisiejszym dostałam tam pożyczkę a chciałbym zaznaczyć, że jestem bezrobotną studentką. Oczywiście wszystko „wyjdzie w praniu”, wydają się uczciwi w pierwszym kontakcie. 

Posted

Witam wszystkich, wie ktoś może jak duże może być opóźnienie w spłacie raty w sms 365?

Posted

Cześć. Ja zaciągam u nich pożyczki już regularnie i mojej ocenie są jak najbardziej na tak. W pierwszym rzucie można otrzymać 620. zł. Czasami zdarzyło mi się nie zapłacić raty w wyznaczonym terminie (małe opóźnienia 1 albo 2 dni). Nic z tego tytułu przykrego mnie nie spotkało. Jest tylko kontakt telefoniczny z pytaniem „kiedy wpłaci Pan ratę”. Wypłaty na konto mają błyskawiczne (praktycznie w ciągu 24 h). Każda ważna informacja jest wysyłana sms em. Osobiście mogę polecić każdemu. 

Posted

Jest chyba zrozumiałym dla każdego, że jak się coś pożycza to trzeba to później oddać. Specjalnie nie dziwie się firmom chwilówkowym, że trzymają rękę na pulsie i zatrudniają sprawnych windykatorów telefonicznych. 

Posted

Jest chyba zrozumiałym dla każdego, że jak się coś pożycza to trzeba to później oddać. Specjalnie nie dziwie się firmom chwilówkowym, że trzymają rękę na pulsie i zatrudniają sprawnych windykatorów telefonicznych. 

Zgadzam się z Tobą ale przyznasz, że niekiedy w działach windykacji siedzą osoby nieprzyjemne żeby nie powiedzieć istne sku…rczybyki. 

Posted