Sign in to follow this  
Followers 0

Skąd wziąć 10.000 zł ???

7 posts in this topic

Posted

Witam. Mam taki problem pożyczyłem od wujka pieniądze na wykończenie mojego mieszkania. Umówiliśmy się tak, że oddam jak polepszy się moja sytuacja finansowa. Jednak ostatnio okazało się tak, że wujek wniósł pozew i rozwód i potrzebuje bardzo tych pieniędzy.

Chciałbym mu je jak najszybciej zwrócić ale skąd „wyczarować” 10. 000 zł w tak krótkim czasie? Co możecie mi poradzić?

Posted

Niekiedy mam wrażenie, że zdolność logicznego myślenia zamiera w naszym narodzie. Słyszałeś kiedykolwiek o czymś takim jak kredyty i pożyczki w banku (chwilówek nie polecam bo mogą się sprowadzić na finansowe dno). Może wujek Gogel Ci pomoże?

Posted

Przepraszam, że spytałem ale myślałem, że to jest forum finansowe to znajdę tu odpowiedź na swoje pytanie. Jestem kompletnie zielony w temacie finansów i stąd moje „niemądre” pytanie.

Posted

Awarube nie przejmuj się nie pierwszy zadajesz takiego typu pytanie i pewnie nie ostatni.

Jak by Ci to w sposób najbardziej przystępny wytłumaczyć:

- jeśli pracujesz to wybierasz zaświadczenie od pracodawcy o średnich zarobkach z trzech ostatnich miesięcy (jeśli pracujesz na umowie  o pracę, jeśli jest to umowa cywilno-prawna tj. umowa zlecenie bądź umowa o dzieło to te umowy, które posiadasz)

- udajesz się do najbliższej placówki jakiegokolwiek banku i składasz wniosek o kredyt w wysokości 10.000 zł (ewentualnie dobrym rozwiązaniem jest też kontakt z pośrednikiem kredytowym- mają bieżący podgląd na aktualnie najlepsze propozycje bankowe) i czekasz na decyzję

A propos zaciągałeś już jakiś kredyt w życiu?

Posted

I to rozumiem. Konkretna odpowiedź na moje pytanie. Nie nigdy nie brałem (raz tylko brałem laptopa na raty). Nawet jak chciałem wykończyć to moje mieszkania to bałem się, że nie dam rady spłacić kredytu razem z odsetkami.

Posted