Sign in to follow this  
Followers 0

Jest szansa żebym się z tego wyplątał?

8 posts in this topic

Posted

Witam wszystkich,

W chwili obecnej posiadam 2 kredyty -, jeden  jest w Sohocredit na 1. 200 zł drugi w Vivusie na 1.350 zł. Dokładnie 30 listopada kończy się termin zwrotu tych zobowiązań a na dobrą sprawę nie mam pojęcia z skąd znaleźć potrzebną kwotę pieniędzy. Studiuję i mam 22,  pracowałem na wakacjach (połowa lipca i cały sierpień na śmieciówce). We wrześniu miałem kampanię wrześniową a zatem musiałem się poświęcić nauce do poprawek. Za tydzień mam podpisać nową umowę, najprawdopodobniej o dzieło i na ¾ etatu. Będę miał ztego jakieś 1.350 zł miesięcznie. Jestem przekonany, że w banku żadnego kredytu mi nie dadzą. Z drugiej strony jestem podstawiony pod ścianą (rodzicie nie mogą nic wiedzieć), że chyba znowu zaciągnę pożyczkę w parabanku, żeby zwrócić tamte kredyty (oprocentowanie mają przerażające). Jaki jest najlepszy sposób na wyjście z mojej sytuacji? Chciałbym to całe zadłużenie rozłożyć na jakieś sensowne raty żeby móc je spokojnie spłacać. Jestem załamany, nie wiem co robić. Pomóżcie. Błagam!

Pozdrawiam

Posted

Tutaj nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, tu trzeba działać. Dwa kredyty w parabankach to nieciekawa sprawa. Oczywiście kredytu w normalnym banku Pan nie otrzyma ze względu na brak stałego miejsca pracy. Zaciąganie chwilówki na podpłacenie starych chwilówek nie jest żadnym rozwiązaniem. Wiele osób popadło przez taką praktykę tylko w większe problemy finansowe.

Może jednak warto porozmawiać z rodzicami lub z jakimś krewnym? Zawsze lepiej spłacać rodzinie niż firmie chwilówkowej.

Posted

Dwa kredyty mam w parabankach ale byłbym zainteresowany raczej pożyczką ratalną dzięki której spłacę te chwilówki, które mi tak ciążą. Rodzina nie może się nic dowiedzieć o moich problemach finansowych bo będę musiał szukać nowego miejsca do mieszkania i nie jest to żadna metafora ;/

Posted